FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie Oficjalne Forum ArgoliaOTS 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
[Scripts] Potwory :)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Oficjalne Forum ArgoliaOTS Strona Główna -> Propozycje

Malin




Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 2/6
Skąd: Komorów Pod Warszawą

PostWysłany: Pon 21:44, 10 Gru 2007    Temat postu: [Scripts] Potwory :)
 
Umieszczenie czegokolwiek poza gotowym skryptem = Ostrzeżenie Smile
Kod:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<monster name="Elder Druid" nameDescription="a Elder Druid" race="water" experience="20000" speed="560" manacost="0">
  <health now="45000" max="45000"/>
  <look type="63" head="20" body="30" legs="40" feet="50" corpse="6011"/>
  <targetchange interval="5000" chance="8"/>
  <strategy attack="100" defense="0"/>
  <flags>
    <flag summonable="0"/>
    <flag attackable="1"/>
    <flag hostile="1"/>
    <flag illusionable="0"/>
    <flag convinceable="0"/>
    <flag pushable="0"/>
    <flag canpushitems="1"/>
    <flag canpushcreatures="0"/>
    <flag targetdistance="4"/>
    <flag staticattack="90"/>
    <flag runonhealth="0"/>
  </flags>
  <attacks>
    <attack name="melee" interval="1000" skill="60" attack="50"/>
    <attack name="physical" interval="1000" chance="10" range="7" min="-150" max="-450">
      <attribute key="shootEffect" value="arrow"/>
    </attack>
    <attack name="energy" interval="1000" chance="9" range="7" min="-300" max="-500">
      <attribute key="shootEffect" value="energy"/>
      <attribute key="areaEffect" value="energy"/>
    </attack>
    <attack name="physical" interval="1000" chance="80" range="10" min="-700" max="-1100">
      <attribute key="shootEffect" value="suddendeath"/>
    </attack>
  </attacks>8015" defense="100">
    <defense name="healing" interval="1000" chance="20" min="402" max="608">
      <attribute key="areaEffect" value="blueshimmer"/>
    </defense>
  </defenses>
  <immunities>
    <immunity physical="0"/>
    <immunity energy="1"/>
    <immunity fire="1"/>
    <immunity poison="1"/>
    <immunity lifedrain="1"/>
    <immunity paralyze="1"/>
    <immunity outfit="1"/>
    <immunity drunk="1"/>
    <immunity invisible="1"/>
  </immunities>
  <voices interval="5000" chance="10">
    <voice sentence="Look at my healing Power!"/>
    <voice sentence="An animals are my!"/>
    <voice sentence="I'll Kill Sorcererers!"/>
    <voice sentence="For the Elvenbane!"/>
    <voice sentence="Don't Attack me, because i can kill you!"/>
  </voices>
  <loot>
      <inside>
      </inside>
    </item>
  </loot>
</monster>


To będzie tak jakby Elder Druid XD
Loot Hogen sam doda ale ja proponuje Soft Boots (Rzadko) , Sprite Wand (Rzadko) i 1-3 cc Smile

To skrypt dla ots 7.92 wy go poprawcie bo nie mam swojego 7.6 ots sciągniętego ^^


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco Marc




Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Pon 23:09, 10 Gru 2007    Temat postu:
 
Nigdy nie zajmowałem sie czymś takim, pierwszy raz przeglądam taki skrypt, dlatego pytam Smile
<defense name="healing" interval="1000" chance="20" min="402" max="608">
1. Odradza się to-to co 1 - 5 sekund o 400 do 600hp?
2. Wali poczwórnie na rundę (cosekundę) max. w sumie za 2658?
3. I jeszcze szybkość - 560 to chyba nie da się uciec na polu?
Marek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Hogen
Administrator



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Wto 17:48, 11 Gru 2007    Temat postu:
 
TO nie do końca tak jak myślisz Marco. Bo widzisz im większa, lub mniejsza liczba tym szybciej lub wolniej wali. Np. w Morgarocie jest szybkość około 1200 Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Magic Hereos




Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: to pytanie?

PostWysłany: Wto 17:54, 11 Gru 2007    Temat postu:
 
To bedą ten nowe potworki czy nie ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Malin




Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 2/6
Skąd: Komorów Pod Warszawą

PostWysłany: Wto 20:25, 11 Gru 2007    Temat postu:
 
Marco Marc napisał:
Nigdy nie zajmowałem sie czymś takim, pierwszy raz przeglądam taki skrypt, dlatego pytam Smile
<defense name="healing" interval="1000" chance="20" min="402" max="608">
1. Odradza się to-to co 1 - 5 sekund o 400 do 600hp?
2. Wali poczwórnie na rundę (cosekundę) max. w sumie za 2658?
3. I jeszcze szybkość - 560 to chyba nie da się uciec na polu?
Marek


To co pokazałeś to jest leczenie się 20% szansy w ataku na leczenie się od 402 do 608 hp.
Z melee uderza jak przy skillu 60 z bronią która ma 50 atk.
Uderza ze strzały od 150hp-450hp.
Uderza z energii (tak jak HMM) za 300-500 hp z szansą 1/10.
Uderza z obrażeń fizycznych (SD) za 700-1100 hp z szansą 4/5.
Jest odporny na wszystko oprócz obrażeń fizycznych.

<flag summonable="0"/>-nie summonuje
<flag attackable="1"/>-da się go atakować ^^
<flag hostile="1"/>-niewiem co to znaczy.
<flag illusionable="0"/>-nie da się go utevo res"xxxxx
<flag convinceable="0"/>-nie da się go convice
<flag pushable="0"/>-nie da się go popchnąć
<flag canpushitems="1"/>-może poruszać itemy (skrzynie, parcele, itp.)
<flag canpushcreatures="0"/>-nie może zabijać swoich aby dostać się do ciebie.
<flag targetdistance="4"/>-niewiem co to znaczy ale chyba na odległość jaką zaznaczy cię do target.
<flag staticattack="90"/>-niewiem co to znaczy.
<flag runonhealth="0"/>-niewiem co to znaczy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Marco Marc




Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Wto 20:55, 11 Gru 2007    Temat postu:
 
czyli mniej wiecej dobrze liczyłem max. hity tego czegoś; a co do czasu, to w wielu programach "interval" równy 1000 to rzeczywista sekunda Smile
przy chance = 20 (20% czyli 1/5) wychodzi, że co 1 do 5 sekund odradza się. Hydra robi podobnie - nie odradza się cały czas i nie co sekundę, lecz raz prędzej raz wolniej po uderzeniu.
<flag staticattack="90"/>- może to byc moc ataku, kiedy gracz stoi w zwarciu i potworek tez stoi i bije gracza? Wtedy wali 90% całej mocy? Jak przy wiekszosci potworów należy bijąc biegać Smile
<flag runonhealth="0"/>- run - on - health - - cos z uzdrawianiem? może przy wartości zero nie mozna go uzdrawiac, a przy =1 możnaby go uhnąć?
nawiasem mówiąc fajny byłby taki potworek; skoro nie ma pvp to mozna kogos w ten sposób huncic Smile - bije mocngo potworka a ty go UH Smile i po gościu.
Marek


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marco Marc dnia Wto 21:10, 11 Gru 2007, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Malin




Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 2/6
Skąd: Komorów Pod Warszawą

PostWysłany: Wto 22:57, 11 Gru 2007    Temat postu:
 
W sumie runonhealth to Biegać po zdrowiu Xd

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Marco Marc




Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Wto 23:27, 11 Gru 2007    Temat postu:
 
no w sumie spośród killkudziesięciu znaczeń "run" nasz słowo 'czynny" chyba moze byc najwłaściwsze - "czynne uzdrawianie"; albo też "run on.. " - "z pośpiechem"? kto ich tam wie, tych angielskich informatyków co mieli na mysli Smile.
Najlepiej zrobić potworka, dać mu =0 i sróbowac uhnąc, potem =1 i tezuhnąć.
Sie zobaczy co stworek potrafi Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Malin




Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 2/6
Skąd: Komorów Pod Warszawą

PostWysłany: Śro 17:03, 12 Gru 2007    Temat postu:
 
@UP
Każdego da się uhać ale tylko na pvp...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

FuN OtSa




Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 1/6

PostWysłany: Pią 20:46, 14 Gru 2007    Temat postu:
 
Nom ale mialem taki przypadek, ze walczylem na arenei i mnie kolega co
tam stal mnie uhał Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Oficjalne Forum ArgoliaOTS Strona Główna -> Propozycje
Strona 1 z 1

Wyświetl posty z ostatnich:   
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Skin Created by: Sigma12
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin